2011. október 25.

Hello Kitty és az újabb ajándékok



A Hello Kittys medált rendelésre készítettem, de sajnos nem tetszett, mert az illető hölgy szerint a cica rózsaszín és a masnija lila, őszintén én csak fehéret láttam piros masnival. Nekem két autómániás fiam van, úgy hogy lehet nem értek hozzá. Mindegy talán majd valakinek így is megtetszik. Ami a mintát illeti Katia leszámolható mintája alapján készült, 11/0 kásából, szép nagy medál lett, de itt ott sántikál. Ez az első ilyen medálom, és még tanulnom kell ezt a technikát.A pávás fülit is ezért halogatom, ha valaki tudna néhány oldalt, ahol szemléletesen megmutatja, hogyan kell ezeket a formásabb peyotokat elkészíteni nagyon örülnék.
A másik pedig egy nagyon édes kis nyeremény Marikától, egy csodás rózsaszín fülcsi, egy top és egy finom tea volt, mert azt már el is fogyasztottam. Köszönöm.

17 megjegyzés:

Marcsi írta...

Szerintem nagyon szépen fűzted ezt a kis Kittyt!! A http://gyon-gyik-ek.blogspot.com/ oldalon a peyote technikával kapcsolatban sok minden fent van, nem tudom konkrétan mire gondoltál, de talán segít.

Mézesmama írta...

A hölgy egy kicsit szín tévesztő....
de ne bánkódj...nagyon is aranyos ez a medál!

Nojcsi37 írta...

hát...őszintén szólva nem értem az embereket..hogy lehet egy ilyen cukiságot visszautasítani:( és szerintem nem sántít..nagyon is szépsége:) és én is csak ilyen színekben láttam a Kittyt..:D és így jobb is:D ne bánkódj..nagyon szupi lett:D és gratulálok a nyereményhez:)

Gruber Tímea írta...

Nekem van kislányom és Ő is szereti a Hello Kitty figurát.Ami nekünk van az mind fehér piros masnival(pedig van bőven!).Szerintem abszolút rendben van ez a medál és igazán nem értem miért nem tetszett a hölgynek.
Az ajándékokhoz gratulálok!

Csilla Papp írta...

Ami azt illeti, én is csak fehér- piros összeállításban ismerem a Hello Kittyt,szerintem nagyon aranyos lett, amit fűztél!!Semmi de semmi gond nincs vele!!A nyereményhez gratulálok!!

Lakota mágia írta...

Szerintem is szupi lett a medál, az ajándékokhoz pedig gratulálok!!!
:-)

Unknown írta...

deliziosa hello kitty,bellissimi gli orecchini complimenti marinabeads

RaMary írta...

Szerintem is nagyon aranyos a medál, én hibát sem találok benne, Kitty nagyon édes kis medál.

Schnappy írta...

Szerintem cuki a cica, és én fehérnek látom! Gratu az ajándékokhoz, nagyon cuki az a kis top!:)

Unknown írta...

Hát a hölgyikének nincs igaza, mert pont ilyen színű a HK én már csak tudom, hisz nekem is 2 fiam van:-))))
De tényleg bárhol megnézheti és én is csináltam már, csak csisziből!!
Az ajik-hoz meg gratulálok te kis mázlista:-))))

Mia írta...

Ha már Kittynél tartunk, abszolúte fehér a macsek, maximum rózsaszín masnija szokott még lenni piros helyett. Nekem is fiam van, én rajongok érte, ráadásul egyidősek is vagyunk (mármint HK-val)! A lényeg, szerintem se sántít, és nagyon aranyos, tuti, lesz gazdája!!! Amúgy nem értem én sem az embereket! (mondhatta volna azt is pl. hogy kér egy kittyt lila masnival, hupikékben, és akkor sima ügy, de sztem csak meggondolta magát)

Bebi írta...

Gratulálok az ajándékokhoz! HK miatt pedig ne aggódj! Szerintem nagyon cuki lett és biztos hamarosan gazdára talál!:-)))

Amy's írta...

A "kedves " megrendelonek szemorvoshoz kellene mennie.

http://www.hellokitty.com/plp/hello-kitty/?gclid=CP-3qOXkh6wCFYLsKgodHFem9g
Ez a hivatalos oldala a Hello Kittynek
Sose bankodj, tunderi edes kis cicat keszitettel.

Unknown írta...

Timike! Nem Te vagy az aki nem ért hozzá! A kislányom csizmáján lévő Hello Kitty is fehér piros masnival!
Ami a peyote technikát illeti úgy látom, hogy a szaporításnál illetve apasztásnál adódtak kisebb problémák, azt hiszem anno elmentettem néhány szemléletes leírást, előkeresem és szívesen elküldöm.

Tiffanylda írta...

Gondolom, már elkelt HK, mert tüneményes!:) A hölgy vagy nem ismeri, vagy ráült a szemüvegére, ne vedd magadra!:)

Nat írta...

hello,
I see that you do very nice things. I admire the precision and ideas. I am fascinated your style. I once dealt with the wire-wrapping but now will soutache and felt flowers.
grettings from Poland:)
Natalia

Bombocos írta...

Nagyon szeretem Hello Kitty-t. A kislányomnak ruhái, és HK játékai is vannak. Nos a cicus mindig fehér, hol rózsaszín, hol piros, hol kék, hol akármilyen masnival, akármilyen ruciban.
A rózsaszín az a PÁRDUC, üzenem a nőcinek! :)
Ilyen Kitty-t én is fogok csinálni saját felhasználásra. (De majd azt mondom a gyereké. :))) )