2011. október 12.

Csináld magad, ékszertartó.

Mostanában ezen törtem a fejem, az ékszerek csak úgy heverésztek erre arra, s sajnáltam őket, hogy nincs egy megfelelő helyük. Próbálkoztam kartonnal de sajnos nem állta ki az idő próbáját. Végül is apukám valósította meg az ötletemet. Műpadlóból kivágta az általam készített sablonnal ezeket a nyakakat, majd állítható lábakat szerelt fel, így össze is lehet csukni őket.




Aztán én fekete szik szalaggal eltakartam a barna részt, s ragasztottam rá fekete bársonyt.


Tapasztalat, ha még egyszer készítek előbb felragasztom a bársonyt s aztán ragasztom körbe, mert azért mégsem sikerült sebészi módon kiszabni az anyagot. De most boldog vagyok mert az én kis szépségeim megfelelő helyen díszeleghetnek.

21 megjegyzés:

horimarika írta...

Hát! Nem semmi vagy! Szuper jók lettek. És mennyi!!! Gratulálok az elkövetőknek!

Irén írta...

Nagyon jó ötletnek tartom! Én is agyalok már régen, valami hasonlón. Fogom hasznosítani ügyes találmányodat.

Lakota mágia írta...

Nagggyon jók!!!
:-)

RaMary írta...

Zseniálisak vagytok: Te és az Apukád! Micsoda klassz ötlet! Kösziii!!!

Kritti írta...

Szuper ötlet! Nagyon ügyesek vagytok!

romi írta...

Nagyon jó kis tartók lettek! Várom a következő fotót amin már "felöltöztetve" mutatod :)

Klári - klaraekszer írta...

Nagyon ötletes!!

Marcsi írta...

Biztos nagyon jól mutatnak rajtuk az ékszereid!! :)

Hobbi-Tünde írta...

Nagyszerű ötlet!

Amy's írta...

Hu de nagyon tetszik, foileg hogy barsonnyal takartad be oket.
NAgyon jo otlet.
En is keszitettem magamnak egy ekszertartot ,(nem sajat otlet) es rettento buszke voltam magamra , mert mindent en csinaltam rajta, vagtam az acelhuzalt , furtam ,festettem stb :) Nagyon jo a celnak megfelel
http://emoke1.blogspot.com/2011/03/ekszertarto.html

Schnappy írta...

Nagyon jó ötlet, szerencséd van az ezermester apukáddal!:) Én a kartonpapíros megoldást próbáltam ki, de erősebb papír kellene, mert hajlik össze-vissza!:)

Mézesmama írta...

Hááát ez nagyon klassz lett....gratula a papának...és persze Neked is!

Unknown írta...

Nagyon ugyes vagy! le a kalappal:)

Bebi írta...

Köszi az ötletet! Gratulálok a családhoz és a végeredményhez is!! A szépségek, amiket készítesz, így tényleg méltó helyre kerülnek!:-)

Cimbilimbi írta...

Juj de jók! Micsoda ötlet, és micsoda édesapa!

Unknown írta...

Te és Édesapád nagyon nagyon ügyesek vagytok!

Ildikó írta...

Nagyon jó ötlet! Nagyon ugyes vagy!

Mia írta...

Nagyon jó ötlet! Remélem, nem bánod, ha lopom az ötletet, mert hasonló cipőben járok... kérdés persze, páromat meg tudom-e majd fűteni. De még egyszer, köszi, hogy megosztottad velünk!

Magdi írta...

Szuper jó ötlet és még elég könnyen kivitelezhető is! Gratulálok apukádnak és lányának!!!

Panka gyöngye írta...

Hát ez valami kreatív csoda:))))Ügyes!

Zsófi írta...

Ez igen, szabadalmaztatnotok kéne :))
Azt hiszem sokunk életét megkönnyitetted ezzel az ötlettel, igyekszem más formát adni neki, mert ami a tied , az a tied, de örök hálám ezért neked:)
Majd mutasd meg hogy mutatnak rajta az ékszerek!
Köszi.