2011. október 5.

Csillag medál és Berzsi gyűrű


Sokszor van úgy, hogy tartok a mintától, halasztgatom,arrébb rakom, s aztán mikor rászánom magam és neki látok pikk pakk megvan. Amiről meg úgy gondolom egyszerű lesz, azzal jól megszenvedek. Így volt ez a csillaggal is, nem tudom miért szántam olyan nehezen rá magam az elsőre, s épp olyan könnyen ment. Megfűztem a kedvenc színemben, de még lesz folytatás az biztos (teljes Karácsonyi kollekció).
A Csillag mintáért köszönet Eva Maria Keisernek, a gyűrűért pedig Berzsinek.
Tombol nálam a lila:))
Elnézést a rossz fotóért, nem akart pózolni:))

14 megjegyzés:

Mézesmama írta...

A lila az mindig nyerő...nálam legalább is...nagyon ügyes vagy ...én hozzá se mernék fogni!

Schnappy írta...

Hát ezzel én is így vagyok, bár volt már olyan minta, amit félben hagytam, mert egyszerűen megállt nálam a tudomány!:)
Egyébként nagyon szép lett a csillagocskád!:)

Cimbilimbi írta...

Gyönyörű a csillagod, én is kedvet kaptam rá :)

RaMary írta...

Csodálatos a csillag is és a gyűrű is! A lila nálam is nyerő, de nagyon makrancos fotózás közben :))

Bombocos írta...

De vak vagyok! Elsőre nem láttam hol a gyűrű! :) De meglett! S nagyon tetszetős, akárcsak a csillag! Kiváncsi vagyok a karácsonyi kollekció további tagjaira is! :)

Amy's írta...

Meg en sem mertem a csillaghoz nekiallni :)
NAgyon szep lett!

Kritti írta...

Nagyon szép csillagot készítettél, s persze a gyűrű is szuper!
Nagyon ügyes vagy! A lila nálam is bejön:-)

Ciciri írta...

Nagyon szépek és különlegesek lettek! Még nem mertem nekifogni én sem, talán majd egyszer :-)

Csilla Papp írta...

Nagyon szép lett!Igazi kedvenc darabok!
Egyébként én is sokszor félve fogok bele egy-egy ékszerbe, de aztán ha sikerül...olyan jó!!!!:)

Csilla Papp írta...

Nagyon szép lett!Igazi kedvenc darabok!
Egyébként én is sokszor félve fogok bele egy-egy ékszerbe, de aztán ha sikerül...olyan jó!!!!:)

Lakota mágia írta...

Gyönyörű lett!!! Nagyon szépek együtt!
:-)

Unknown írta...

Nagyon jo igy lilaban!

Marcsi írta...

Nagyon szép lett, a színe is tetszik!!

Bebi írta...

Gyönyörű lett ez a szett!!! A színe nálam is nyerő!:-)))