2012. április 3.

Ha egy zéróval több...

akkor 20 6mm-es türkiz gyöngy helyett, 200 érkezik, és nagy meglepődés a csomag kibontásnál és a számlánál, futás a géphez, rendelés ellenőrzése, és igen 200 darab.
Így utólag már nem bánom, mert lett egy helyes kis szettem, szeretem ezt a szint.
A kaboshon pedig Ewától van, most már csak egy hasonló színű tenger hiányzik mellé :))), aminek a partján viselhetném.


Nem igen szoktam memóriás karikat fűzni, de ez most nagyon bejön, a fülcsivel együtt, csak itt még nem találtam azt az alkatrészt amivel össze lehet fogni felül, így improvizáltam.


14 megjegyzés:

Schnappy írta...

Szuper szettet kreáltál, tényleg minden rosszban van valami jó! Igaz, hogy kicsit több jött a rendeltnél, de szuperül hasznosítottad őket!:)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű design!! Nagyon szép a szett igazi tenger színekkel!!!

Alma írta...

Remélem nem hagyod itthon,ha netán nyaralni mégy a tengerhez! Mutatós nagyon!

Kritti írta...

Timike, gyönyörűeket készítettél megint!! Milyen jó, hogy véletlenül többet rendeltél:) Ez a szín pedig valami fenséges!

Perl - Eni írta...

Öröm az ürömben?
Igazi nyári viselet!
Nagyon szuper lett!

bibirc írta...

Gyönyörű lett!!!A színe idézi a tenger csillogását!

Amy's írta...

Tokeletes ruhat adtal annak a csodalatos kabosonnak.Gyonyoru lett a szett ,igazan vidam valoban csak a tengerpart hianyzik hozza:)

Lakota mágia írta...

Csodaszép, üde szettet varázsoltál a "többletből"!!!
:-)

Unknown írta...

Húúú Timi ez tényleg csodás lett, olyan igazi "Timis"!
Nem is kell a tenger közelsége elég ha ezt a gyönyörűséget viseled:-)))
A rendelés bakival együtt érzek, én most éppen így rendeltem 100db helyett 1000-et:-)))

Mézesmama írta...

Juhuj.....de jó hogy "benézted"...
azt hiszem mindenki járt már így....de olyan csodálatos a szetted, hogy ez minden pénzt megér!

Bebi írta...

Gyönyörű szett született a véletlen elírásból!:) Jó ötlet ez a memóriás kari! A medál valami álomszép! Nagyon eltaláltad a megfelelő "ruhát" ennek a gyönyörű kabosonnak!

Csilla Papp írta...

Gyönyörű lett a szetted!!Milyen jó, hogy ennyit rendeltél!!!Szerencsés tévedés!!:)Gyönyörű színek, formák, tökéletes!

Susan írta...

Gyönyörü szett lett abból a sok gyöngyböl. Szeretem én is ezt a szint, olyan finom, sejtelmes.

Edit írta...

Csodák születtek nálad mostanában!!!! Gratulálok hozzájuk,
gyönyörűségesek! :)