2012. április 23.

Dijat kaptam.

A díjjal Ildikó ajándékozott meg, köszönöm neki.

1.) Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 2oo követője van és add át a díjat.

2.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.

3.) Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.

4.) Oszd meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.
 





1. Most nagyon utálom az új blogger szerkesztőt.
2. A tavasz a kedvenc évszakom.
3. Szeretem a jó filmeket.
4. De még jobban jó könyveket.
5. A fogorvostól pedig félek:)))

6 megjegyzés:

Schnappy írta...

Gratu, hát mit ne mondjak, én sem vagyok elragadtatva az új blogger szerkesztőtől! A régi sokkal jobb volt!:)

IsaBella írta...

Gratulálok a díjhoz%
Már másoktól is hallottam, hogy nem szeretik az új bloggert...de én még mindig semmi újat nem vettem rajta észre. :D Azt hiszem, velem van a probléma. :D

Amariah írta...

Nagyon köszönöm!!! A napokban tovább adom!

feherkriszti írta...

Nagyon köszönöm,kedves ,hogy rám gondoltál.

bibirc írta...

Köszönöm szépen,hogy gondoltál rám!

romi írta...

Gratulálok!! Jajj a fogorvost ne is emlegesd, sajnos mennem kell egy-két tömésre :(