2011. május 9.

Ndebele Twist Band


Hagytam egy kis időt, hogy a játékról többen értesüljenek, de addig sem tétlenkedtem. Meséltem már az esküvőszezonról, még mindig nem ékszerkészítőként, hanem résztvevőként érint az esemény, az idén ez lesz a harmadik. A karkötő már elkészült, szettesedni fog remélhetőleg a jövő hét végéig. Még soha nem fűztem karkötőt ezzel a technikával, de nagyon tetszett. Lisa Kan a minta szerzője, épp csak egy picit változtattam rajta, rivollit foglaltam a közepébe, hogy majd harmonizáljon a készülő nyaklánc medáljával, majd azt is mutatom ha kész.

14 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Csodálatos lett és alig várom a hétvégét, hogy lássam a párját!!!:)

Panka gyöngye írta...

Nagyon szép lett!Tetszik a fotókörnyezet is,annyira jól kitalált,ízléses,az ékszer pedig bájosan helyezkedik el benne!Várom a folytatást:)

Unknown írta...

Szuper lett! Varom az egesz szettet!:)

Kritti írta...

Gyönyörű,csodálatos!!! Én is várom a folytatást:-)))

MickTaylor írta...

Gyönyörű szép munka Timike!
Gratulálok!
A remek fotóhoz külön is!

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép, és nagyon elegáns!!!
:-)

Szikati írta...

Timike, ez csodálatos!!!

Magdi írta...

Nagyon elegáns a karkötőd!!!

Nojcsi37 írta...

nagyon szuper kis karkötő lett...engem is szorít egy esküvő..de egyszerűen nem jutok oda hogy csináljak valamit...ez viszont nagyom szuper

Schnappy írta...

Gyönyörűszép! Várom a szettet!:)

Biboly írta...

Csodaszép lett!

Cimbilimbi írta...

Gyönyörű lett! Tényleg jó kis minta, és nagyon ügyesen variáltad, alig várom már a medált!

Tűzpadka írta...

Ez aztán eredeti! Az ember csak kapkodja a fejét milyen csodás ékszerek születnek a kezed alatt.

Edit írta...

Csodaszép!!! Kíváncsian várom a folytatást! :)