2011. május 24.

Ndebele Twist Band szett



Nagyon sok munka volt vele, épp hogy elkészültem szombatig, de a medál mégsem lett virág inkább csillagra hasonlít. S sajnos középen sem nyíltak úgy ki a szirmok ahogy terveztem, majd legközelebb( amint a képen is látszik ezüst színű kapcsot használtam, remélem a cabochonokkal megérkeznek az arany színűek is és akkor kicserélem). Azzal a színű ruhával viseltem amit alapnak használtam a fényképezéshez, szerintem jól kiegészítették egymást. Még van idő péntek éjfélig, jelentkezzetek a játékomra.

17 megjegyzés:

Zsófi írta...

Milyen csodás szett, elegáns és ragyogó! :-)

Csillus írta...

Hát nagyon ügyes vagy, biztos vagyok benne hogy senkinek nem volt ilyen szépséges szettje!

Cimbilimbi írta...

Nagyon szép, finom ékszerek! Nekem tetszik a virág így csillagosan is :)

Orsi írta...

Nagyon elegáns, ízléses darab. Gratulálok a kitartásodhoz4

Kritti írta...

Fantasztikusan szép!!!!! Nagyon ügyes vagy:-))))Gratulálok!

Tűzpadka írta...

Ne szerénykedj Timike, mert ez csodaszép lett! Bár az én "virágjaim" nyílnának ilyen szépen!
Ma megnéztem hol található Sarmaság, mert igen kíváncsi lettem. Hát nem éppen Szeged mellett van,de Magyarországtól nem vagy távol, úgy látom.

Unknown írta...

Tökéletes! Hogy te milyen ügyes vagy! Mindig valami újjal jösz elő, valami eredetivel. Csak igy tovább! :))

EmBeJa írta...

Nekem a szelesebbik egy kicsit jobban tetszik!Az is nyakbavalo",vagy az karkoto?Nagyon szep mindketto!!Puszko neketek!

Magdi írta...

Csodaszépet alkottál!! Igazi alkalmi ékszer!

Szikati írta...

A karkötőt már megcsodáltam, a nyaklánc is gyönyörű!!!

Lakota mágia írta...

Csodaszépek így együtt (is),gratulálok!!!
:-)

Unknown írta...

Ez fantasztikus! Nagy munkad van benne, de a vegeredmeny az csodas, megerte!:)

Schnappy írta...

Nekem nagyon tetszik, tök jól néz ki, még ha csillag akkor is!:)

Unknown írta...

Timi ez nagyon gyönyörű lett nagy gratula!!!

Cseresznyevirág írta...

Csodálatos szett! Gratulálok hozzá Timi! :-)

MickTaylor írta...

Timike!
Ez meseszép lett!
Minden elismerésem!

Gyöngy-szirom írta...

Nagyon szépek!!