2012. augusztus 31.

Anaid és extra hosszú fülcsi

Hát most kevesebbet gyöngyözök és, blogolok, elsején megkezdődik a suli, nekem pedig lejár a gyesem és vissza kell állnom a mókuskerékbe. Első osztályom lesz és harmadik, együtt. 16 gyerekkel, mivel elég kicsi falucskában tanítok, így csak két osztály van, összevont csoportokban első a harmadikkal, és második a nyegyedikkel.

 A kreatív energiáimat most a terem és a tanításhoz szükséges dolgok elkészítésére fordítottam.

Azért közben rendelésre készült egy Anaid karkötő fehér, türkizzel, és saját magamnak is fűztem egy extra hosszú fülcsit a kedvenc színeimben.


A karkötő mintáért köszönet Diának a fülbevaló mintáért pedig Anabelnek.

Szorítsatok nekem, hogy össze tudjam majd hangolni, a családot, a gyöngyöket és a munkát, mert most elég kaotikus állapotok uralkodnak.

Szép napot mindenkinek.

15 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon szép szett!Drukkolok hogy minden simán menjen!

Lakota mágia írta...

A karkötő és a füli egyaránt csodaszépek!
Kívánom, hogy minél előbb "egyensúly" legyen a munka-család-gyöngy vonalon!!!
:-)

Kritti írta...

Gyönyörű mindkettő!

Schnappy írta...

Szuperek, még mindig úgy tetszik ez a fajta füli, de egyszerűen nincs időm belevágni!:)

bibirc írta...

Gyönyörű mind a kettő!Szorítok ,hogy minden simán menjen!

Barbara írta...

Gyönyörűek lettek és biztos vagyok benne, hogy menni fog az összehangolás:))

Orsi írta...

Szépeket alkottál! Szorítok nektek!

Susan írta...

Nagyon szépek lettek.
Szerintem bele fogsz jönni a dolgok menetébe, adj magadnak idöt.

Mézesmama írta...

Biztosan kialakul a "rendszer"....reménykedem, hogy lesz időd azért a gyöngyökre is!

Györgyi írta...

Nagyon szépeket alkottál! Egy kis idő után mindent össze fogsz tudni hangolni, csak hagyj magadnak időt! Szerintem elsősökkel dolgozni a legjobb, legszebb dolog, még érdeklődőek, még aranyosak és kedvesek. Szorítunk és várjuk az alkotásaidat is!

Beszter írta...

TUDOM, hogy menni fog! :-)
A szetted pedig gyönyörű...

Liza írta...

Szépségesek! Sok sikert!

Nojcsi37 írta...

ááá..már megint ez a sok minden amiről lemaradtam:S ezek egyszerűen szuperek..kész nem lehet rá mást mondani:)az összehangolós problémákkal igazán nem vagy egyedül:( én most kezdem majd meg az egyetemi élet nehézségeit:D..de én majd szorítok neked..te pedig gondolj néha rám:) és biztos h menni fog mindenkinek;)

feherkriszti írta...

Nagyon szépek lettek!

Edit írta...

Gyönyörűek!!!