2011. július 19.

Seis Puntas nyaklánc



Quienlodira csodás mintáját fűztem meg nyakláncnak, a nagynénémnek, Ilonkának a születésnapjára. Már régóta rágta a fülemet egy kék nyakláncért, nagyon remélem tetszeni fog neki. Nem akartam, hogy teljesen kék legyen ezért csempésztem bele a lilát, meglepi lesz. Este adom át. Nagyon remélem addig nem néz be a blogomba :))

Közben kinyílt a liliomom is, ezelőtt lét hónappal úgy elverte a jég azt hittem semmi sem lesz belőle, de túlélte, és most virágzik én meg csak ámuldozok és bámulom.

19 megjegyzés:

Klári - klaraekszer írta...

Nagyon szép lett, a nyaklánc is és a virág is (ha hamarabb meglátom, lehet ilyen gyöngy liliomot készítek :)

Orsi írta...

Szerintem gyönyörű!!! Nyakam rá, hogy szeretni fogja:-)))

Szikati írta...

Gyönyörű nyaklánc, a medál engem is megihletett! Egyértelmű, hogy tetszeni fog!!!!!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

ÓÓÓ nagyon szép!!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű a nyaklánc,szerintem is tetszeni fog és a virágod is meseszép!!!

Unknown írta...

Orsival értek egyet, annyi változtatással, hogy "az én nyakamba"
mert olyan gyönyörű!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

A blogomban vár egy meglepi:)

Susan írta...

Nagyon szép nyaklánc lett belöle. Elegéns, finom, nöies.
Úgy örülök mikor egy teljes nyakláncot látok valakinél, és nem csak medálokat.

Schnappy írta...

Júj de szép lett, gratulálok. Van is számodra egy díjam a blogomon, a jobb felső sarokban!:)

Csilla Papp írta...

Nagyon szép lett!!És csatlakozom, tényleg olyan jó, hogy nem "csak" egy medál készült, hanem egy teljes nyaklánc!!Gratulálok!!!

Nojcsi37 írta...

Nagyon szuper lett ez a nyaklánc..nagyon tetszenek a színek..és a lila is jó ötlet volt:) szerintem nagyon fog tetszeni a megajándékozottnak..mert ha én lennék a helyében..mindenhez ezt venném fel::D a virágod is csodás lett..:)

Zsófi írta...

Nagyon szép lánc, biztosan nagyon örül aki kapja! A virágod káprázatos! :-)

Beszter írta...

Gyönyörű lett a nyakláncod Timike, szerintem nincs nő, akinek ne tetszene:-)

Lakota mágia írta...

Biztosan nagy örömet szereztél ezzel a nyaklánccal, hiszen gyönyörű darab!!!
:-)
...a liliomod is csodaszép!
:-)

Ildikó írta...

Csodálatosan szép lett!!! Tuti, hogy szeretni fogja!

Timike írta...

Nagyon szépen köszönöm lányok, nagy sikert aratott.

Tiffanylda írta...

Csodálatos ez a nyaklánc!!! Gondolom, nagyon örült a nagynénéd!:)

Cimbilimbi írta...

Gyönyörű nyaklánc, de jó, hogy megfűzted! Csodaszép lett!

Kritti írta...

Hihetetlen, mennyire szép!!!