2011. április 4.

Szürke tavasz

Sajnos hiába érkezett meg a napos idő, nekem mégis szürke maradt minden, főleg az elmúlt hét. Édesanyámnak, aki a legfőbb segitőm a két gyerek gondozásában és a háztartás vezetésében,sajnos becsipődött a derekába, igy minden hirtelen a nyakamba szakadt, igy a gyöngyözős perceimet is a ház körüli munkával töltöttem. De nem sajnálom, mert remélem hamar meggyógyúl. Remélem azt is, hogy sikerül kedvenc gyöngyöseimhez is benézni, s pótolni az elmúlt hetet. Azért pénteken volt egy kis meglepi, Latinka játékán keresztül ajándékot kaptam Erától ami nagyon tetszik. S a tegnapi nap folyamán készitettem egy gyöngyhimzett medált, egyszerű, de kezdetnek megteszi szerintem.




Era olyan kedves volt, hogy rajzolt a boritékra egy tavaszi virágcsokrot. Köszönöm szépen mindet, igazán csodásak, főleg az a tojáshéjjal diszitett dobozka, nagy türelemről árúlkodik.

9 megjegyzés:

Era írta...

Szia! Örülök, hogy megkaptad és ,hogy örülsz nekik! Nagy szeretettel készítettem :D Puszi

MickTaylor írta...

Ezt a medált a szürkesége teszi olyan elegánssá amilyen!
Remekül sikerült!
Gratulálok!
Édesanyádnak pedig jobbulást kívánok,és mielőbbi felépülést!

Kritti írta...

Szürke, mégis gyönyörű!
Gratulálok az ajándékokhoz, s remélem, a hangulatod hamarosan jobb lesz. Mielőbbi gyógyulást Anyukádnak!

Unknown írta...

Orulok h. ezel az apro ajandekok vissza adjak kicsiket a gyongyozos kedved:)
Nagyon szep a medal!

Gruber Tímea írta...

Csodás ajándékokat kaptál!
Anyukádnak gyors gyógyulást,neked pedig kitartást kívánok!!!

Lakota mágia írta...

Nagyon szeretem a szürkét, nagyon szép lett!!!
Anyukádnak pedig mielőbbi teljes gyógyulást kívánok!!!
:-)

Zsófi írta...

Nagyon szépet készítettél! Gratulálok a nyereményekhez, Édesanyádnak pedig jobbulást kívánok!

Schnappy írta...

Tök jók ezek a cuccok! Szép a medál! :)

Toñi Payseo írta...

Preciosos todo los trabajos, el medallón me gusta mucho Felicidades por todos tus trabajos.