2011. január 20.

Kreatív Díj "ARTE Y PICO"


Mikor még alig pár hetes volt a blogom, láttam meg először ezt a dijat más gyöngyös lányok blogjában. Sokszor elképzeltem, hogy talán egyszer én is kaphatok majd, úgy hogy nagyon boldog voltam amikor Besztertől megkaptam. Egy régi nagy vágyam vált valóra. Köszönöm szépen.

Akiknek továbbadnám: 1. Cimbilimbi 2. Horimarika 3. Timi 4. Zsófi 5. Kritti

Szivesen adnám még két olyan lánynak akiknek blogját és munkáit csak most fedeztem fel és teljesen lenyűgöztek: Angi és Nojcsi37.

6 megjegyzés:

horimarika írta...

Köszönöm szépen! Kedves, hogy rám gondoltál.

Cimbilimbi írta...

Köszönöm Timike, örülök, és büszke vagyok, hogy rám is gondoltál, és persze, hogy ilyen társaságban lehetek!

Zsófi írta...

Köszönöm Timi, nagyon aranyos vagy, nem jutok szóhoz!

Kritti írta...

Szívből gratulálok a díjadhoz:-)))
Nagyon köszönöm és igazán jólesik,hogy rám is gondoltál. Tényleg nagyon örülök neki:-))))

Nojcsi37 írta...

Nagyon nagyon szépen köszönöm ezt a hatalmas nagy ajándékot!! Sohasem kaptam még ekkora megtiszteltetést..nagyon-nagyon köszönöm hogy gondoltál rám..és mindenkinek gratulálok a díjakhoz!! :D KÖSZÖNÖM

Gruber Tímea írta...

Gratulálok az új díjadhoz!!Köszönöm szépen Timi,hogy ismét gondoltál rám! Nagyon jólesik ez a fajta elismerés!