2010. október 29.

Csokoládé



Ritkán fordult elő, hogy ennyi rendelésem lett volna mint a héten, szóval sok mindent készítettem. Ezt a szettecskét is , amit barna és fekete kombinációjával kellett létrehozzak. Megmondom őszintén kicsit tartottam tőle, de a végeredmény elég jó lett. A medállal gyűlt meg a bajom, mert egy érme laposságú csiszolt kagylót foglaltam be raw technikával. Megizzasztott mire úgy állt, ahogy én azt elképzeltem. Mire elkészült a megrendelő meggondolta magát, de az unokatesóm kapva kapott az alkalmon és megvásárolta, mert ő meg teljesen beleszeretett.

9 megjegyzés:

Cimbilimbi írta...

Nagyon mutatós, szép lett! (Ha meggondolom, hogy sok-sok évig szinte csak ilyen színeket vettem magamra :-))

Ágota írta...

Sajnálhatja a megrendelő! Nem is érdemelte volna meg, hogy ilyen szépséget viselhessen! Szerintem nagyon jó lett!

Gabessz írta...

Gyönyörű! Én szívesen hordanám!

Tímel írta...

Helló!

Légyszíves a karácsonyi adok-kapokra küldd nekem az adataidat!!!
Köszönöm!

Toñi Payseo írta...

Fantástico, el color precioso.

Edit írta...

Gyönyörű lett!!! Nekem nagyon tetszik! :-)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Nagyon-nagyon szép :)

Unknown írta...

Szépséges lett ez a szett!

Péter Szidónia írta...

Gratulálok a munkáidhoz, nézz be hozzám meglepetés....